دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
دوره روایتگری دوران دفاع مقدس

حوزه/ دوره آموزشی روایتگری دوران دفاع مقدس با حضور اساتید مطرح کشوری و استانی در سالن ۲۲ بهمن شهرستان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، دوره آموزشی روایتگری دوران دفاع مقدس با حضور اساتید مطرح کشوری همچون دکتر جان نثار، مهدی امینی، استاد غریبی و استاد نوروزی با هدف پرورش راویان جوان صبح امروز در سالن ۲۲ بهمن سپاه استان بوشهر برگزار شد.

مسئول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در این مراسم با بیان اینکه رویکرد این مرکز بالا بردن سطح کیفی در حوزه روایتگری است گفت: مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با همکاری قرارگاه راهیان نور این استان در جهت برگزاری دوره‌های آموزشی روایتگری تصمیم دارد تعدادی از راویان جوان را به شبکه روایتگری استان بوشهر اضافه کند.

سرهنگ سعید بنیادی با اشاره به تعداد داوطلبین این دوره‌های آموزشی اذعان کرد: بالغ بر ۵۰۰ نفر داوطلب از کل استان بوشهر برای شرکت در دوره‌های آموزشی روایتگری دوران دفاع مقدس شرکت نموده که پس از گذراندن مراحل گزینشی تعداد آنها به ۱۹۰ نفر رسیده است که در حال حاضر دوره‌های آموزشی روایتگری را سپری می‌کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: شرکت کنندگان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی خود در صورت قبولی در آزمون روایتگری دوران دفاع مقدس به آنها گواهینامه‌ای در راستای شروع فعالیت‌های خود اهدا می‌شود.

بنیادی در پایان با اشاره به عملکرد اصلی راویان انتخاب شده در آزمون تصریح کرد: راویان انتخاب شده از سال آینده در یادواره شهدا، مجالس، کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی با موضوعاتی همچون تاریخ انقلاب، تاریخ اسلام و تاریخ دوران دفاع مقدس نقش آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مسعود IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    سلام پیگیر تأسیس دوباره نهاد پاسداران کمیته انقلاب اسلامی باشید